Duktig flicka!



Igår efter att jag lämnat Freja på dagis hämtade jag upp min vän Cindy och hennes son Theo. Vi hade promenadskorna på.... så vi traskade en timme! Heja oss!

Inte nog med att vi gick en lååååååååååååååång runda, vi var dessutom så jäkla duktiga att vi gick in på Netto och köpte 6 kanelbullar, 2 liter glass och 2 liter coca-cola som vi sedan tryckte i oss..... HAHAHA

NEJ det gjorde vi inte! Vi köpte istället ananas, granatäpple, honungsmelon, äpplen och bananer. Och på detta gjorde vi världens godaste fruktsallad. Denna åt vi med naturell yogurth. SÅ jävla gott!

Heja oss!



Och som dom (dom som vet haha): "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". När jag skulle lämna Freja på dagis imorse så öppnade himlen sig, och vi var genomblötta när vi kom fram till dagiset. Men men så är det. Och eftersom jag ändå var blött, påklädd och ute så gick jag en omväg hem bara för att få lite motion.



Och när jag kom hem så belönade jag mig själv med denna lilla godingen.
Ja jag är knäpp... men faktum är att jag tycker att dom är sjukt goda haha.


Kommentarer
Postat av: therese

tycker också dom e sjukt goda :D



sköt om er kram

2011-09-22 @ 16:20:00
URL: http://mammatillmelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0