Dagens träning!



Shit va trött jag var i morse, och träningsvärk från gårdagens träning hade jag redan innan jag gick och la mig igår. Jupp SÅ klen är jag!

Men nu har jag startat en 30 dagars utmaning, och jag SKA beta mig igenom det. Även om jag kanske inte kommer in i viktväktar-räknandet av min mat än, så SKA jag träna. För så länge jag tränar och förbränner så kan jag ju äta. Och jag överäter ju inte.... och det där med maten kommer iaf för mig naturligt när jag börjar känna resultatet av träningen i kroppen, då vill man ju ta hand om sig.

Körde ettt easypass idag med, förväntades bräna 192.2 kalorier och jagbränd 220.7 kalorier. Men det beror mest på att jag på visa övningar mer än väl hade kunnat köra medium, men löpning och knäböj fixar jag inte på medium nivå. Så jag får väl helt enkelt förbränna mer än beräknat, det är ju ett ganska angenämt "problem".



Oavsett vad så gjorde jag det! Nu ska jag tappa upp ett bad. Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0