Dagens jag!

Humör: Trött,trött och trött
Gjort: Haft besök av våra kära vänner från svedala, så Freja har fått leka med sin kompis Hanna medans jag och mamma Helena har ungerhållt småttingarna och snackat skit.
Dricker: KAFFE- då jag insåg att jag ej druckit kaffe idag och har därför världens jävla huvudvärk
Planer: Att göra så lite som möjligt!
Ser på: Långben på semester på Hawaii ;)
Lyssnar på: TVn
Äter: ingenting, men åt precis en scones som blev över från vår frukostdate.
Bästa: Att halva dagen snart har gått och att min man snart kommer hem <3
Sämsta: Att jag har huvudvärk
Väder: grått som bara den, och det ösregnade innan idag... hösten är verkligen här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0