Dagens fyra

Är uttråkad så jag stjäler denna listan från min vän Ninas blogg!

Fyra jobb jag haft:

Undersköterska på demensavdelning i Oxie
Receptionist på Ibis Malmö
Hotellansvarig på Hotel Copenhagen på Islands Brygge
Konferensansvarig Scandic Segevång

Fyra filmer jag kan se igen och igen:
Stekta Gröna Tomater
RAW- Eddie Murphy stand-up
Yrrol- en kolosalt genomtänkt film
Italian job

Fyra städer jag bott i:
Malmö
Malmö
Malmö
Malmö...
Sant... har aldrig bott någon annanstans än i Malmö

Fyra TV-serier jag gillar:
Desperate Housewifes
Grey´s
Två och en halv män
Vänner

Fyra ställen jag varit på semester på:
Budapest
Malta
Miami
London

Fyra favoriträtter:
Lövbiff med potatiskaka, ruccola, fetaost och tomat
Indonesisk kycklinggryta
Tacopaj
Pastasallad med bacon, skinka, rödlök, paprika, cashewnötter o parmesan.

Fyra skolaor jag gått på:
Blankebäcksskolan, Oxie
Heleneholmsskolan, Malmö
Rönnens kompentenscentrum, Malmö
Tomelilla Turismutbildning, Tomelilla

Fyra saker i mitt rum
Säng
TV
fåtölj
Böcker

Fyra platser jag gärna var på just nu:
I ett varmt bad
I sängen med min älskling
På en riktigt bra konsert
På semester i nån schysst storstad, typ Barcelona



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0