Dagens absolut största skratt

http://www.fantasticfrank.se/visa-bilder-hemnet.php?objekt=OBJ17365_1138193977

På ovanstående länk finner ni ett objekt som är till salu.
Säljaren eller fotografen har nog gått nån kurs nyligen där dom verkligen har tryckt på att FRUKT är tha shit hösten 2011.

Men varför inte... vem gillar inte att äta vindruvor när man borstar tänderna? En grillad mango är ju aldrig fel. Och man vet ju aldrig om man blir sugen på en ananas när man ska gå och lägga sig. Men om inte ananasen lockar kan man ju alltid greppa en rabarber...

HAHAHAHA

Jag tror jag dör av skratt!



 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men okeej?? Frukt på varje trappsteg? Rabarber vid sängen? Jag undrar om den som tog bilderna verkligen är nöjd! Jag undrar hur det ser ut på visningen.. Hahahs

2011-09-09 @ 23:42:16
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv
Postat av: Anonym

Men shit!! Nu såg jag resten av bilderna. Är det ett handfat fullt med citroner?? Jösses vad detta stör när man tittar. Jag ser ingenting annat än frukt

2011-09-09 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0