Tjuvpremiär

Vicke skulle ju varit född den 14 juni, så idag tjuvstartade vi med smakisar.
Han är ju en stor kille och är verkligen intresserad när vi sitter och äter.

Så idag bjöd jag honom på potatis och palsternacka. Köpte fyra burkar igår när vi var på coop.
Tänker dock göra mat till honom själv sen.

Med Freja började jag med gröt minns jag. Men detta gången tänkte jag börja med maten... och när det sen funkar så kanske man kan byta ut lunch-ersättningen mot ett mål med gröt och frukt.

Jag har sån dålig koll på i vilken ordning man ska göra vad... minns faktiskt inte från Freja.
Men något rätt gjorde man nog...för det blev ju folk av henne också ;)



Mycket av maten kom ju ut igen, men jag blev faktiskt imponerad, för det var inga konstiga miner och det verkade vara uppskattat. Men det blev ännu bättre när han fick en egen sked som han också kunde stoppa i munnen :)

Duktig han är mammas kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0