Söndagsångest?

Sitter hemma hos mina föräldrar och sitter....
Jupp...och sitter.

Johan sover fortfarande, Freja läser saga i vardagsrummet , Vicke ligger i sängen bakom mig och snackar och mina föräldrar är på IKEA.

Är inte särskilt trött eller sliten idag, och det är ju bra!

Gårdagens 30-års kalas var mkt trevligt. Trevliga människor och god mat!
Och jag hjälpte åtminstone till att tömma båda Passoan och Barcardi Razzen ;)

Borde nog må betydligt sämre idag än vad jag göra..... för jag blandade hejvilt bland dryckerna

Började med en Gin och Tonic hemma hos mamma när vi väntade på skjutsen. Sen blev det 3 glas mousserat innan maten. Sen till maten drack jag två glas rosé, och till tårtan drack jag rosé (ja rosé passar till ALLT) och kaffe med Baileys i. Och sen blev det min första redbull/vodka på 12 år typ, och där efter blev det en drink på Passoa/Absolut mandarin/sprite och sen drack jag en drink på Barcardi Razz och Nån ny Schweppes med päron/lime smak. Och som om detta inte vore nog så toppade jag med en baileys innan hemfärd ;)

Visst borde jag vara grymt bakis och illamående idag?!
Tror inte min kropp riktigt förstod vad som hände igår. Det var ju så länge sedan man konsumerade så mkt alkohol, så kroppen fick väl en chock och förbrände alltsammans med en gång.

Lucky me!

Nå nu ska jag koka mig lite kaffe och se om jag får liv i mannen!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0