Sommaren är kort, en timme ska bort!

Jo jag tackar.....Kom i säng kl 01 och kl 07 (fast i mina barns värld kl 08) steg jag upp.

Fördelen med det hela är dock att familjen Malmborg inte vaknade med andan i halsen och får stressa iväg till gympan....som vi fick göra förra söndagen!

******

Idag planerar jag och Cindy att åka till mässan, det ser jag framemot.
Skönt med lite egentid.

Däremot kändes det lite tight med tiden för idag gäller följande:

0900: Gympa med freja
1015: Vi åker till mässan
1500: Familjen Hedh kommer på fikamys

Och jag har lovat finaste Sebastian att bjuda på tårta.... och att baka en tårta mellan mässan och deras ankomst kändes inte som något jag kunde ro i hamn, därför ställde jag mig och baka igår efter att Cindy, Micke och Theo gått hem.

Jag är lite galen... men what the fuck... bättre att göra det när man ändå är vaken och fortfarande hyfsat pigg än att fullkomligt stressa ihjäl sig idag!

******



Snyggaste morsorna på Kirseberg <3

Tack för igår finaste!
Vi ses igen till sommaren i er trädgård HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0