Pick me... please...pretty please...with suger on top!

Äntligen söks det testpiloter till något som jag är ämnad för - hårprodukter!

Jag som färgar och klipper mig en gång i kvarten:

   

Såhär beskriver HYPE by MOOD om sina egna produkter:

"Kaxig eller utmanande. Uppseendeväckande eller sensationell. En hypad frisyr kräver både varaktig hårfärg och hållbar styling.

Med HYPE by MOOD – intensivtoningar och kraftfulla stylingprodukter får du skyddet ditt hår förtjänar.

Produkternas Triple Action Protection system bevarar hårets färg och skyddar mot värme och skadliga UV-strålar. Så färga, rufsa, locka eller platta, ditt hår kommer ändå att behålla sitt lyster!

Som Testpilot hos oss på Smartson får du chansen att testa på två produkter i HYPE by MOODs produktserie. Välj mellan Curl Booster, Fiber Wax, Heat Protection eller Fix Mud."

Jag har anmält mitt intresse för curl booster och fiber wax, tror nämligen det kan vara perfekta produkter som passar mitt hår, med tanke på att det är tjockt, lätt att frisera samt att jag faktiskt har väldigt mkt lockar också.

Är du sugen på att vara testpilot för smartson? Då hittar du dom HÄR.




Visst blir man sugen på att frisera sig och göra det där lite mer wild´n´crazy frisyrerna som man annars inte gör.

Åh vad jag vill testa dessa produkterna. Trevligt att piffa lite i sin mammabubbla.
Dessutom så ÄLSKAR jag ju MOOD, typ de enda hårfärgningsprodukterna jag använt sedan jag började färga håret 1992 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0