Otippat

Igår hade jag ett bryt (igen) över min vikt. Det hade varit så skönt att bara vakna en morgon och vara smal och vältränad.

slippa hålla på att tänka på vad man stoppar i sig, slippa få träningsvärk av en promenad.....

Kände mig helt världelös igår.... men imorse efter att jag hade lämnat Freja på dagis tog jag mod till mig och ställde mig på vågen....
-1,3 kg sen förra veckan!

Så även om jag deppade och inte hade någon motivation alls igår känns det lite bättre idag.

Jag har iaf rätt att sitta i soffan och vänta på tvätten medans jag wordfeudar med mina vänner... för jag har redan gått 5 km idag.... Och ska gå 5 km till om drygt två timmar.

Skönt att kroppen äntligen fattat att den ska tappa vikt när man går en mil tre ggr i veckan!



Även om det blåser halv orkan och regnar så blir man bra rosig om kinderna i alla fall... och varm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0