Normalt eller?




Igår var det två veckor sedan jag satte in min hormonspiral, jag skulle haft min mens INNAN den sattes in, men tydligen ville min kropp annorlunda för jag gick nästan 6 veckor innan mensen kom denna gången.

Dagen efter insättningen av spiralen kom min mens... och nu har jag blött i över 14 dagar.
Är det normalt?

Jag har absolut ingen erfarenhet av hormonspiral, hade kopparspiral efter förlossningen med Freja, och då blev min mens lika punktlig som innan. Kunde nästan klocka den....

Nu fattar jag ingenting. Jag blöder inte hela tiden och inte jättemycket... men varje dag har det varit något....

Rätt tröttsamt faktiskt!

Ska det vara så?


Kommentarer
Postat av: Kristina Persson

Hej , har en kompis som satte in hormonspiral för ca 2 månader sen och blöder fortfarande ;( , hon fick beskedet att det är fullt normalt ända upp till 6 månader innan det skall stabiliseras ;( , hoppas det blir bra snart . Kram KP

2011-10-28 @ 14:11:35
Postat av: Josefine

Jag blödde lite av och till i början. Ibland några veckor på raken ibland varannan dag osv. Alltså väldigt oregelbundet. Men efter ungefär 3 - 4 månader så slutade mensen komma. Och efter de har jag haft mens 4 - 5 gånger bara och det har varit ytterst lite. Så förhoppningsvid ordnar det till sig för dig med :)

2011-10-30 @ 18:33:18
URL: http://jjossefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0