Nappvägraren



Vi har en son som vägrar ta nappen. En helt nytt fenomen för oss, då Freja tog nappen med en gång när hon föddes, och har verkligen älskat sin napp sedan dess.

Men ovan har ni Vickes alla nappar. Jag har verkligen försökt med alla nappar som finns....typ. Men han vill inte.

Fast å andra sidan är han ingen gnällig bebis, han somnar utan problem.....
så varför är detta en hang up för mig?

JO, det är ju sött med napp HAHA

Fast han kanske inte gillar nappisen helt enkelt.... men det innebär också att vi (läs jag haha) slipper gå upp på nätterna för att ge honom sin tappade napp. Esskanappen längst fram med svart sköld och den blåa aventnappen längst upp till höger var dom bästa sa hon!

Jaja.... alla barn är tydligen olika ;)

Freja har iaf prövat alla hans nappar och hävdar bestämt att där inte är nåt fel på någon utav dom.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahaha... vi har en likadan här. Lille E har vägrat napp, snutte, gosedjur, välling... tja. ;o) Provade också alla nappar som tänkas kunde men inget föll på... läppen (bokstavligt talat, hehe). Fast jag är inte så ledsen, själv tycker jag inte att napp är så sött. Jag gillar att se söte Vicke (han är verkligen jättesöt!) utan en "propp" i vägen. När min store son var liten så kom jag dessutom på mig själv att att trycka in proppen ibland när det inte alls behövdes, ren vana. Tänk positivt... en sak mindre att hålla reda på. ;o)

2011-10-14 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0