Mässa i Malmö



På lördag och söndag är det mässa i Malmö. Varning för barn.
Kostar 120 kr för vuxna att komma in.

Är sugen på att gå, men kan inte bestämma mig om där är tillräckligt många intressanta utställare för att jag ska vilja betala 120 kr för att gå dit.

tävlar dock i fem tävlingar på deras sida på facebook om fribiljett till mässan, får reda på under dagen här om man vunnit eller inte.

Vinner jag biljett så går jag... annars stannar jag nog hemma.

På lördag kommer ju finaste familjen Olsson-Lybe hit och myser med oss, och jag måste handla lite mat tills dess, samt inom systemet och sånt, så jag vet liksom inte om det hinns med.

jaja vi får se!

Ska du gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0