Lyxen med att bo i hus!



Vicke somnade när vi var påväg hem från vår promenad. Och jag lät honom stå kvar ute då det är friskt och skönt väder ute. Han har sin overall på sig, ligger i åkpåsen och har filten om sig, så han fryser absolut inte.

Jag trodde inte det skulle gå, men han har sovit där ute nu i över en timme!

Lyxigt värre med egen tomt så att man slipper ta upp ungen ur vagnen för att man har barnvagnsförråd i källaren och ingen hiss upp till tredje våningen (så som vi hade det när freja var liten).


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud så skönt det verkar! Jag längtar vill jag lova...

Varje dag sitter jag på hemnet och kollar efter radhus till oss. :) Men en dag.....

2011-10-23 @ 21:08:01
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0