Kom igen - Let´s move it!





När lillebror har somnat här hemma är det jag som kör igång mitt wii igen. Och skivan som sitter i då är min Zumba fitness-skiva.

Nu ska jag skaka rumpa!

Jag kommer inte ur min negativa trend med maten så jag måste helt enkelt börja förbränna mer... så nu ska jag försöka träna 3 ggr i veckan plus 1 mils promenaden som jag får 3 ggr i veckan då jag lämnar freja på dagis.

Och på torsdag SKA jag gå till viktväktarna för invägning!

Så återigen, det är måndag, och idag ska jag återigen försöka bryta den negativa trenden.
Det spelar väl ingen roll hur många gånger man "börjar om", huvudsaken är ju faktiskt att man har insikten till att något måste göras.

PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en bra dag :)

2011-10-31 @ 09:16:37
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0