Inspiration



Jag har köpt en ny kokbok från viktväktarna med recept på rätter som går snabbt att laga och inte innehåller alladeles för många ingredienser.

Jag ska minsann göra en inköpslista och två veckors meny utifrån denna på söndag.

Jag kan lägga upp den här om ni är intresserade.

Gjorde en väldigt bra veckomeny förra veckan...kan börja lägga upp den om ni vill!!!
Viktväktarmat är ju mat som ALLA kan äta, oavsett om man vill gå ner i vikt eller inte. Det är ju mängden mat som avgör, och hur den tillagas....

Ska se om jag får en stund över sen till att lägga upp recept och menyn!

kram så länge


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja! Lägg gärna upp veckomatsedel! Alltid lika kul att få inspiration. Ännu bättre att det är viktväktar-recept ju :)

2011-10-09 @ 19:05:20
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag säger Ja! Lägg jätte gärna upp veckomatsedel!

2011-10-09 @ 19:32:11
Postat av: Anna Mårtensson

Ja lägg gärna upp, jag gör matlistor för 3 veckor framåt här hemma men ideérna tar snabbt slut och nyttig mat hade inte varit fel!

Kram Anna

2011-10-10 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0