Fy alltså...

... jag är så fruktansvärt lat idag.
Jag har inte gjort någonting här hemma idag.... disken har tagit över diskbänken.... tvätten ligger i tvättmaskinen- färdigtvättad, golven är fyllda av dagissand och kattsand.... barnens kläder ligger fortfarande i högar på golvet utanför deras rum...*suck*

Är helt omotiverad..... haha

men jag SKA tömma diskmaskinen och sätta in disken som invaderat diskbänken, och jag ska dammsuga.
Allting annat som eventuellt blir gjort ses som en bonus.

Är trött i benen idag.... Har blivit en bra promenad på drygt 1,5 mil idag.
Har gått hemifrån till Frejas dagis, från Frejas dagis till babymassagen, från babymassagen hem och sedan hemifrån till Frejas dagis, från dagiset och hem igen!

Men först ska jag mata lillebror och se om han vill sova.... Freja lyssnar på barnmusik via spotify!

Vi får se om jag åstadkommer storverk här ikväll... men det är tveksamt så förvänta er inte för mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0