Guldfiskar kanske?

Imorse var jag då äntligen hos min barnmorska igen, denna gången för att få hormonspiralen insatt.

Och jag ljuger inte, men det kändes absolut INGENTING. Jag blev helt chockad. Jag trodde åtminstone det skulle strama till lite. För dom säger ju att det känns mer när man tar ut den än när man sätter in den. Men nope.

skönt.

däremot har jag ju haft djävulsk ont hela för och eftermiddagen. Menssmärta/molvärk.

Ja då får vi se hur hormonspiralen och jag fungerar tillsammans. Man kan ju hoppas att man blir blödningsfri med en gång, fast det är kanske till att ta ut segern i förskott. Men det blir säkert bra.

5 år håller den, så den måste bytas ut igen den 13 oktober 2016! det är ju ett tag tills dess.

Som min BM sa, skönt att slippa tänka på preventivmedel nu framöver, och dessutom slippa bli oönskat gravid som vuxen och göra abort!

för jag känner mig nöjd nu.... Med våra två guldkorn!
Fast en Alma och en Oscar hade ju varit trevligt ;) HAHA NEJ jag skojade verkligen bara. Man kan inte skaffa barn bara för att man har fina namn på lager. Får väl skaffa två guldfiskar och döpa dom till det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0