Ett hallelulja moment!

Idag fick jag en avi från Ellos att mitt paket fanns att hämta ut på Folketsliv.
Jag sprang dit, för i paketet låg min nybeställda BH.

Gott folk.... det här är dagens sanning!
HALLELULJA för en BH som sitter som den ska.

Jag har (av snålhet) gått omkring i BHar som är för små, för stora, för fula och även BHar ämnade för amning.
Men så på Ellos senaste rea fyndade jag en BH för 59 kr i RÄTT storlek.

Och tro mig kära läsare, mina bröst blev nog lika lyckliga som jag ;)

Såg ett program (tror det var hon matlagerskan innan Days of our lives... Rachel Ray) där dom diskuterade just bröst och BHar, och brösten SKA sitta någonstans mellan axeln och armvecket, sett från sidan. Och det kan jag lova er, det har inte mina gjort efter senaste graviditen HAHA

Men NU gör dom det!

Så HALLELULJA för min nya BH ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0