Det går som en dans!

Idag var det dags för dag 2 på provsmakisarna av riktigt mat för Vicke.
Eftersom gårdagen gick så bra så var mina förväntningar på dagens försök höga.

Och det gick toppenbra.
Han åt faktiskt upp nästan 1 msk pure, nästintill ingenting kom ut igen.

sen fick han även smaka 2 tsk katrinplommonpuré.




Köpte även hem NAN 2 och Banangröt idag. Så jag har redan kört 50/50 med NANen till honom.
Men gröten ska jag vänta med till nästa vecka tänkte jag.
Denna veckan ska vi köra palsternacka/potatis, sen morot, sen majs.
Och i helgen tänkte jag göra egen mat till honom.

Potatis, broccoli, avocado, morot, sötpotatis, majs, ärtor.
Sen lite fruktmos ska jag också göra. Men jag måste köpa iskuber. Så jag kan frysa in maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0