Dag 6 - En låt som påminner mig om en plats



Inte en särskilt bra låt, men det får mig onekligen att tänka på min månadslånga semester på Malta 2001.
10 år sedan. Galet vad tiden går.

främst så tänkte jag på ett utomhusdisco som jag och Emma var på. Det var sjukt roligt.
Shit vad vi dansade den kvällen.

Dessutom så badade vi nakna i poolen när vi kom tillbaka hem, och när vi skulle gå tillbaka till vår lägenhet med klädern i våra händer så öppnades plötsligt en av dörrarna till en annan av lägenheterna... och jag och Emma började springa... Blötta, nakna och marmorgolv? Vad tror ni hände....

*asgarvar*
Jodå vi ramlade, och kasade igenom halva korridoren... Men vi kasade iaf så långt att vi hamnade lagom utanför vår ytterdörr, så vi hann in innan killarna från lägenheten vars dörr öppnades, kom ut!

HAHA

Det var tider det!


Kommentarer
Postat av: Emma

You made my day!!! Oh, underbara tider! Kommer ihåg det som om det vore igår! och tur att det bara är vi som vet vad som hände näst asgr.

2011-10-26 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0