Dag 5- en låt som påminner mig om någon



Wish you were here med Pink Floyd.
Får mig att tänka på tvillingarna Lindelöf och alla fester vi hade på Trelleborgsgatan.
Alla gånger man satt i deras i vardagsrum och dom spelade musik, och vi sjöng.

Hur Johan älskade att spela trummor, och använde mig som argument för att få spela trummor (för jag ville såklart höra när han spelade med sin nya blåa dubbelpedal *s*)

Mycket trevliga minnen, mycket musik!

Har denna låten inspelad med tvillingarna och ett par andra kompisar, nånstans i mina gömmer <3

Blir glad när jag hör denna låten!


Kommentarer
Postat av: Bitterpappan

2011-10-27 @ 17:35:28
Postat av: Bitterpappan

Fantastiskt bra låt. En av mina absoluta favoritlåtar. Gillar Pink Floyd överlag :)

2011-10-27 @ 17:37:15
URL: http://minbebis.com/blogg/bitterpappan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0