Dag 4 - En låt som gör mig ledsen



November rain är definitivt en av få låtar som får det att knyta sig i magen på mig.

Den spelades nämligen på min kusins mammas begravning.
Vi förlorade en ängel alldeles förtidigt.
Livet är orättvisst ibland.

Jag tänker på Eva ibland, och jag saknar henne fortfarande, även om det nu har gått många år sedan hon lämnade oss, efter en hård kamp, där cancern tyvärr vann. 1998 lämnade hon oss.... och min kusin var då 3 år gammal :(

RIP Eva Hugosson, du finns alltid i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Hanna

På blogg.se eller minbebis??

Jag kan nog byta på blogg.se :)

2011-10-24 @ 16:06:28
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0