Dag 28 - Väder

Bra tema med tanke på dagens regnande!




Som jag lite sexistiskt och skämtsamt skrev till min man: Jag är blöt enda in i trosorna, och det är inte för att jag har tänkt på dig, utanför att det piskregnar ute :/



När jag hämtat Freja på dagis och vi väl tagit oss hem i regnet så fick vi hänga upp oss på tork. Jisses var blöta vi var.

Jag fryser fortfarande, två timmar senare... trots torra kläder och nybryggt kaffe. Har även högt värmen här hemma, men det hjälper föga. *brrrr*

Fast en sak måste jag säga, när jag svor som mest i huvudet på mig själv så bad Freja om att få gå själv, för hon ville leka i vattenpölarna. Och det var då jag insåg att skitvädret faktiskt har ett glädjande syfte.

För er som har mig på facebook kan kolla in filmklippet på Freja och när hon plaskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0