Dag 10- Detta gör mig glad


När man får bra service. Var på Barnens hus förra söndagen ( för en vecka sedan) och skulle köpa en Maxi Cosi Mobi, men dom hade sålt den sista och hade lagt beställning på fler, men visste inte när dom skulle levereras. Men eftersom vi trodde att det skulle dröja åtminstone en månad till innan Vicke vägde 9 kg så sa vi att det var ingen panik. Vi blev dock erbjudna att åka och köpa den på Svågertorp, men det orkade vi inte.

Vi betalade stolen och lovades att bli uppringda när stolen var kommen.
I torsdags efter vårt bvc besök med beskedet om Vickes galna vikt på 8965 gram mailade jag Barnens Hus för att höra om stolen. Då fick jag beskedet att stolarna var restnoterade hos leverantören enda till november.

#FAIL

Men efter en timme fick jag ett nytt mail av butiken, Marina, som säljaren heter, hade lyckats ordna en stol åt mig från nån annan butik (inte i Malmö, för dom var helt slut) och hade varit, personligen, och hämtat hem den till mig.

DET är service, och DET gör mig glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0