Bloggar jag rekommenderar



Underbara Hanna har en supergullig och hjärtlig blogg där hon bloggar om sitt liv i huvudstaden. Jag blir alltid glad av att läsa den, är dålig på att kommentera, men jag läser varje dag.

Min halvt provocerande vän Sarah, skriver om alla tankar och funderingar om livet som mamma. Hotmama!

Älskade Johanna som skriver blandat om livets små ting. Älskar sättet Johanna skriver på. Hon lyfter tankar och åsikter till en annan nivå. <3

Sen läser jag även Malin Wollins blogg, dagligen. Jag gillar hur hon skriver. Trots att en del handlar om livet som fotbollsfru till en fotbollsspelar som jag ABSOLUT INTE (som fotbollsspelare, för jag känner ju inte honom personligen) tycker om och som spelar i ett allsvenskt lag som inte funnits om Brasilien inte funnits, så läser jag hennes blogg. Ofta! Och jag skrattar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhh finaste Kim! Tack så hemskt mycket för dom orden. Det värmde.

Jag är inte bra på att kommentera heller, men jag läser...varje dag! :) <3

2011-10-23 @ 21:10:28
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv
Postat av: Johanna

Du är för go <3

2011-11-10 @ 14:31:53
URL: http://www.minbebis.com/blogg/faye/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0