Vickebus



Vicke har de senaste dagarna börjat ändra sina "rutiner!". Han powernapar ett par ggr om dagen istället för som tidigare sova 2-3 timmar i sträck.

Igår sov han ingenting från det att han vaknade 0630 fram till 1600. Men då var han övertrött så tillslut gav han upp och somnade i vår säng.

Han somnade 1915 och vaknade till vid 2130. Då gick jag in till honom och strök honom bara över kinden. Då tittade han på mig och log, vände på huvudet och somnade om.

Sen kl 0042 vaknade han HELT FÖRTVIVLAD. Bara grät.... jag gjorde det lätt för mig, blandade en flaska med mat. Det var ju trots allt 6 timmar sedan han åt. Men om han vaknar i natt vid samma tid så får han INTE mat. Han ska inte börja associera nattvaknande med mat. ICKE!

0630 vaknade han igen.... hade bajsat... det har han aldrig gjort så tidigt på morgonen innan... det märks att det händer mycket i hans lilla kropp nu. Börjat äta ordentligt med mat...tänder på gång.. och såklart har han ju hunnit bli äldre.



Tur dom är så söta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0