SUPERfyndet




Vad säger ni om jag säger: 15 plagg för 550 kr!

Galet!

36 kr per plagg

Plaggen är ifrån Molo, Hugin Mugin, Deerdot, Snoozy, P.OP och Plastisock.

UNDERBART!

Kläder till Vickevirre som passar, samtliga kläder är strl 74/80. Och jag vet ju av erfarenhet hur mjuka, sköna och hur väl kläderna i dessa märkena passar i de storlekar.

Han har ju växt ur alla sina kläder.

Så det här blir hans julklapp från oss.

Han är ändå så liten så han förstår inte vem han får vad av.... och då anser jag att det är bättre att köpa sånt som han behöver.

6 bodies (1 med lång ärm, den röd och vita)
7 par byxor
2 jackor

PERFEKT

Ska åka och hämta det på tisdag efter att jag har lämnat Freja på dagis.

Tjejen som jag ska köpa kläderna av har en del bodysuites också till salu, men hon skulle först hitta nya till sitt barn innan hon säljer av de hon har. Men hon lovade att maila mig så jag får första tjing :)

Jag älskar Bodysuites!



Kommentarer
Postat av: karin

Vad fina kläder! Har du köpt dem på tradera? jag älskar också bodysuites även om jag inte har så många till vilgot. Trevlig helg:-)

2011-11-11 @ 19:22:14
Postat av: Åsa

Jag älskar Molo! Och framför allt popcorn-trycket! Vet säljaren om att om hon hade sålt Molo på Facebook (finns en speciell grupp för det) så hade hon säkert fått upp emot 130-140 kr/plagg? I alla fall om det är i fint skick! Vilket klipp du gjort!

2011-11-11 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0