Storhandling



Nu är Johan iväg och tränar spinning och jag ska sätta mig och göra en veckomatsedel och en inköpslista efter den.

Men jag är SÅ trött idag....*gäspar*

Men det är skönt att få handlat.... en välfylld kyl, frys och skafferi är aldrig fel.

Jag vet att jag tidigare har lovat er att jag ska lägga upp mina matsedlar här och lägga ut recept, det är dock mer tidskrävande än vad man tror... så vi kanske jag göra så att jag lägger upp min veckomatsedel och sedan försöker lägga upp ett recept per dag eller nåt... så kanske jag hinner med ;)

Nä lika bra att sätta igång så man får det gjort..... måste städa ur kyl och skafferi innan också... så jag bara kan packa in varorna när vi kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0