Pappa Johan



Idag är det alla pappors dag!
GRATTIS på Farsdag!

Mina barn har såklart världens bästa pappa!



Johan har verkligen funnits där för Freja från första stund!
På bilden ovan ligger dom tillsammans i en soffa på patienthotellet i Malmö. Freja är då 6 timmar gammal!



Johan tillsammans med Vicke. Och här är Vicke bara någon timme gammal!

FANTASTISKT att se!

Johan är en underbar pappa, och jag vet att Freja och Viktor ÄLSKAR honom.
Dom älskar inte honom för vad han jobbar med, vad han skrev på högskoleprovet, vad han väger, vilken bil han kör, för vad han har i lön eller vem han umgås med. Dom älskar honom för att han är han- Deras pappa!

Och jag är lyckligast i hela världen, just därför att jag har förmånen att vara gift med denna fantastiske man. 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0