Nu är det gjort!



igår kl 18 kom domen! Fast jag blev inte chockad, för jag har ju en våg hemma ;)
Men jag hade däremot lite dåligt samvete för att jag övergett Hanna, konsulenten på Munkhätteskolan. Det var där jag gick efter Frejas ankomst. Och honvar fantastisk på alla sätt och vis. Hade det inte varit för Hanna så hade jag inte återvänt många gånger... hon skickade till och med kort hem till mig när jag inte varit där på nån gånger.
"Nu saknar jag dig Kim, jag vet att du kan! Kom så löser vi det tillsammans.!"

Kan man annat än återvända då?

Jag fick samma känsla här, på citykontoret.
Konsulenten var som en frisk vind. Och det BÄSTA var ändå när hon lämnade över pärmen som ni ser på bilden ovan. När han räckte över den till mig smällde hon med gummibandet, tittade mig rakt in i ögonen och sa: KIM, nu KÖR vi! <3

Det gillade jag!

Nästa vecka ska jag cykla dit, för nu vet jag ju var det är nånstans. Och så ska jag stanna kvar på mötet, det gjorde jag inte igår för Johan körde mig dit och barnen och han satt kvar i bilen och väntade.

men jag känner mig lite taggad ändå.... Jag vet ju att VV funkar. Och jag har ju gjort resan innan.... Men denna gången är det för sista gången :)

Jag har 50 kg jag måste gå ner för att nå min målvikt. Men nu ska jag vara realistisk.
Jag har räknat ut att jag förra gången jag gjorde min viktresa så gick jag ner 47 kilo på 2 år typ... och då blev det ett snitt på 0.5 kg per vecka. Så 50 kg på 100 veckor då då!

5 september 2013

Då kommer jag vara SNYGGAST I STAN!

Men första målet är att gå ner 5% av mitt startvikt.

SÅ NU KÖR VI!

Först ska jag lämna Freja på dagis, gå en promenad... och sen blir det havregrynsgrötsfrukost för mig!
Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kämpa på! Du kommer klara det!!

Var det Ina som var konsulent på mötet igår?

2011-11-16 @ 09:57:05
Postat av: karin

Kör hårt tjejen, klart du fixar det här för du verkar ha en vilja av stål! Här blev det oxå havregrynsgröt t frulle + 1 ägg och dagens promenad är avklarad. För mig gäller det att hålla mig sysselsatt annars ropar skåpen;-)



Ha en fin dag,

Kram

2011-11-16 @ 10:14:46
Postat av: Anna

Hej Kim!

Jag har hamnat på din blogg av en slump och gillar att läsa om dig & din familjs upptåg :). Måste bara säga att du var den som fick mig att ta tag i min viktnedgång ;): Så tack för insperationen! Själv kör jag GI och har gått ner 10 kg sen jag startade. Så jag håller med din konsulent, NU KÖR VI :)

2011-11-16 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0