Något lättare.... och chockad

Jisses!
Ställde mig på vågen på dagens vv-möte med orden: Har skött mig men det känns inte som om att jag har gått ner.

Ira min konsulent svarar: Jo tjena! 1.9 kg, är det inte tillräckligt?

VA???

Jag har nu gått ner 3.6 kg på två veckor. Nu är jag fan taggad till tänderna.
Jag ska nå mitt mål på 5% tills min 30 års dag i januari.

Och det bör jag klara, det är 0,4 kg i 7 veckor som krävs. Och det känns realistiskt.
Skulle gärna vilja säga att jag ska nå mina 10% tills dess, men det kanske inte är fullt SÅ realistiskt, men det hade varit förbannat kul. Men det kräver också drygt 1.3 kg i veckan fram tills min födelsedag.

jaja en sak i taget.

Fick iaf min första GULDSTJÄRNA idag..... en av många som komma skall.

Jag är så jävla stolt över mig själv!


Kommentarer
Postat av: sara c

Så duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0