Kommande 30 dagars utmaningen

Jag är på dag 27 i min musikutmaning vilket innebär att den snart är slut.
Jag gillar månadsutmaningarna, så därför ska jag skapa en egen utmaning.

30 dagars viktminskningstips!

Varje dag ska jag lägga ut ett tips eller en tanke, ett recept eller ett knep!

Genom att delge mina egna tankar kring viktminskningen så håller jag förhoppningsvis motivationen uppe. Om man omger sig av positiva tankar och dessutom skriver om allt bra och alla fördelar med viktminskningen så "manipulerar" man hjärnan lite att tänka på allt det som är bra istället för att snöa in sig på allt som "man går miste om". Fast det är ju just det... man går ju inte miste om något... man vinner ju något istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0