Härliga ungar!

Jag och min man har VÄRLDENS BÄSTA UNGAR!

Jag är så tacksam över att min underbara familj. Min man är fantastisk på alla sätt och vis. Och jag ÄLSKAR honom mer än livet själv. Vet inte vad jag skulle gjort utan honom.

En sak vet jag, utan honom, hade jag inte haft två gullungar!

Freja må vara trotsig och ha armar och ben överallt och ingenstans... MEN hon är kärleken själv.
Och jag blir så glad när jag kommer till dagis för att hämta henne och möts av det här:



Man blir så LYCKLIG när man ser en glad, pigg och sprudlande unge på en cykel, med rosiga kinder och klingande skratt. Hon är verkligen fin, min älskade Freja!



Även om Viktor bara är 4 månader så är jag helt förtrollad av hans personlighet. Han är nästintill ALLTID glad. Vaknar med ett leende och somnar med ett leende i princip. Jag älskar när Vicke skrattar åt Freja. När han fullkomligt kiknar av skratt när hon fjantar sig. Mitt hjärta svämmar över när jag ser hur lycklig Freja blir över att lillebror skrattar åt henne.

Det är verkligen en gåva med barn! Jag älskar dom så mycket att jag nästan svämmar över av kärlek!

Nej det är inte alltid en dans på rosor, jag är inte alltid lugn och harmonisk, min barn är inte alltid snälla, glada, tacksamma och gör som jag vill/säger. MEN en sak är säkert- Dom är MINA och jag ÄLSKAR dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0