Du underbara höst!

Jag tror nog att jag har blivit en anings knäpp... eller så har jag bara blivit en lugn och harmonisk människa. Välj själv ;)

Idag när jag lämnat Freja på dagis gick jag och handlade på Netto och påvägen hem tog vi vägen genom parken.
Beijerspark är HELT FANTASTISKT VACKER nu.

Alla dessa färger... magiskt!



Och när vi hade gått en bit inne i parken så kom det en härlig vind, och löven fullkomligt flög omkring oss.
Jag bara stannade, stod där och kollade och njöt.
Det var helt magiskt. Nästan så att jag började gråta. Otroligt vackert.

Ljudet av löv som faller.. Hur ofta reagerar du på det? Sällan... men man kanske borde stanna upp lite oftare i sitt annars så hektiska liv och observera vad som händer runt omkring en!



Ljuset på bilden är missvissande, det var inte alls så mörkt i parken när löv flög omkring oss.

Men visst är det häftigt!

Jag har alltid gillat våren mer än hösten. Medans min älskade man alltid varit en sucker för hösten. Och NU börjar jag förstå honom.



Passade även på att köpa mig en höstbukett häromdagen. Man blir ju så glad när man kommer ner i köket på morgonen och ser dessa ljuvliga färgerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0