Dag 18 - en låt jag önskar att dom spelade mer på radion





Ni kanske inte blir jätteförvånade över att det är en Timbuktu-låt.
Jag ÄLSKAR Jason!

Och när jag såg hans konsert på mosebacke på dvd blev jag förälskad i killen med gitarren - Magnus Tingsek!

Hela gänget som står på scenen gör en glad.
och jag fullkomligt ÄLSKAR denna texten.

"blessa mig mucho - jag kan inte vara utan
strö lite socker på mig som bara du kan
blessa mig mucho - ge mig inget än det bästa
strö lite socker på mig och det vill växa
blessa mig mucho - det får mig att vilja leva
strö lite socker på mig, jag vill ha mera
blessa mig mucho - jämt och ständigt
strö lite socker på mig är du vänlig"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0