Yes yes yes! BM-rapport

ÅH vad glad jag är! Nyss hemkommen från barnmorskan.

Lillkillen är nu fixerad, och det är säkerligen därför som mina foglossningar blivit mildare, han stabiliserar bäckenet från insidan. Kanske är det så att hallonbladsteet har bidragit till mer sammandragningar och därigenom också pressat lillkillen neråt och på plats.

Mitt hb låg på 129 nu, så det känns skönt.
Blodtrycker 110/70, exemplariskt
urin u/a, ♥-slagen på 139-143
vikten: + 17 kg.... men det beror mest på att jag senaste veckan börjat samla på mig vatten! Mår faktiskt riktigt bra för stunden!

Ett par av mina vänner har tippat att han ska komma idag, vilket hade varit roligt då dottern var beräknad till den 27 maj, men kom inte ut förens den 3 juni.

Nu är nästan allt klart här hemma. Ska bara se klart days of our lives, sen ska jag upp på lillkillens rum och riva bort pappen från golvet, min pappa målade klart rummet igår. Sen ska jag möblera där och fixa färdigt. Sen är lillkillen välkommen <3

Har dock drömt flertalet gånger att värkarna ska börja kl 1500 och att han ska vara född redan kl 1715, en snabb förlossning. Så vi får väl se! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0