Molvärk

Sedan en timme tillbaka har jag molvärk i ryggen och mensvärk i magen, men ännu inget starkt, utan mer diffust!
Men det har hållt i sig, nu kan man ju bara hålla tummarna för att det ska ta sig!

Hade varit SÅ skönt om han ville titta ut nu!



Har tyvärr inget hallonbladste hemma så jag kan inte hjälpa till på något vis... beställde det igår och det skickades innan lunch, så har jag tur så ligger det i lådan i eftermiddag :)

Mol/mensvärken har inte släppt än, och förhoppningsvis gör det inte det iheller..... ska göra vad jag kan för att hålla igång den. Magen har ju sjunkit en hel massa.... så han är ju på rätt väg iaf ;)




Kommentarer
Postat av: Karin

har det hänt något? Viktor på in- el utsidan av magen? jag hoppas på utsidan :-)



kram

2011-06-01 @ 09:51:55
URL: http://minresatill3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0