Nya tider

Jag har fått tid för glukosbelastningen den 1 april! Bäver nästan för det. Inte för resultatet utan för att dricka skitet ;)

Minns hur det var förra gången.... jag höll på att kräka.... tycker ju inte om söta saker... och att då behöva dricka en halvlite sockerlösning är ingen höjdare *bläääää*

Men BM sa igår att det var okej att tillsätta citron eller lime! det fick jag inte förra gången, men nu hade dom ändrat reglerna (igen).

Man ska vara fastande från kl 24 kvällen innan... men det blir ju inget problem jag somnar jag kl 21 ;)
sen ska jag vara på curakliniken kl 08 och sen sitter man där till kl 10. Men med en bra bok... och fika efteråt så ska jag nog klara mig.

Bokade även upp tid till sista ultraljudet! 29 april kl 1420! Känns som en halv evighet tills dess... men den som väntar på nåt gott! 55 dagar kvar tills vi får veta vem som bor i magen.... SÅ Spännande! Men jag är fortfarande övertygad om att det är en liten tjej.

Vad tror ni??


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men skoja inte. Dom vet precis vilka knappar dom ska trycka på och NÄR dom ska göra det med.

Vilka små underverk vi har =)

2011-03-05 @ 18:06:25
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0