Nedräkningen har börjat!



Jag älskar mitt jobb, och har faktiskt alltid gjort det.
Men nu känner jag att det är dags att få gå hem och börja njuta av graviditeten.

Min ersättare är funnen och jag är SÅ nöjd med beslutet. Känns bra. Jag lämnar mer än gärna över mitt "skötebarn" till henne.

På måndag börjar min ersättare gå bredvid, och sedan går vi dubbelt i två veckor.
Utöver min ersättare har jag världens bästa praktikant hos mig, hon är fantastisk. Och det är riktigt roligt att hotellet har kunnat erbjuda henne ett vikariat i receptionen. Det kommer gynna hotellet.

Men nu är det alltså bara 13 arbetsdagar kvar tills jag tackar för mig, och säger vi ses den 3 september 2012.
Galet! Men skönt.

Ännu härligare nu när våren är på intågandet också!


Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha

Jo för ett tag sen...(ca 1år sen)

Men nu röker jag igen.

Ja ska sluta men inte nu ;)



Tack för de fina orden :)

2011-03-16 @ 15:24:51
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Nina Wiklund

Vill oxå ha ett slutdatum...

2011-03-19 @ 17:01:44
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0