Magstarkt!

Sådär ja, då var det en ny vecka. Onsdag imorgon, och då går jag in i vecka 28. Igår var det den 14e, dvs exakt 3 månader till bf. Men jag gillar att räkna veckor istället, för 13 veckor låter kortare än 3 månader tycker jag personligen.

Magen växer, men den är inte gigantisk. Det sparkas flitigt och ibland är det värsta kickboxningspassen där inne.

Freja pratar ofta med magen, lägger sig med huvudet mot min mage och säger: Hej bebisen! det är Freja, din storasyster. Jag har också bott i mammas mage! HAHA

Kärt tycker jag!

På kvällarna är magen rund och spänd... och då ser man alla bristningarna jag fick när jag väntade Freja. Dom bleknade efter förra graviditeten, men nu är dom rosa/lila/röda igen... men fördelen är ju att jag kan nog inte få fler ;)



såhär såg magen ut i fredags förra veckan när jag skulle gå och lägga mig!

Idag när jag la mig för att vila lite middag så såg den ut såhär:



Bebisen gumpade sig rejält... och magen var superspetsig...haha

roligt att magen kan byta skepnad som den gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0