10 veckor kvar!

Kan knappt tro att det är sant.
Idag går jag in i vecka 30.
Jag ha således 10-12 veckor kvar tills jag senast får träffa min lilla gullunge!

Imorgon jobbar jag även min sista dag, vilket också känns helt ofattbart.
Ska dock blir helt underbart ljuvlgt att ÄNTLIGEN få njuta lite av graviditeten.

73% av graviditeten är avklarad och det återstår 75 dagar till bf :)

Dessutom så ringde min BM idag och sa att det skett en dubbelbokning då vi ska ha vårt ultraljud den 29 april kl 1420, så vi fick en ny tid... den 26 april kl 1420, så nu är det bara 27 dagar kvar tills vi ska få se vem som bor i magen JAAAAAAAAAAAAAaa <3



Freja klappar på bebisen som hon uttryckte det!
Magen i vecka 30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0