Verkar som värkar?

Igår vid 16 tiden fick jag två värkar som kändes ganska så bra.... tätt följt av världens mensvärk.
Jag beslöt mig för att lägga mig på soffan och låta kroppen göra sitt.

Fick en riktig värk till efter det och mensvärk stannade kvar. Molande på ganska bra.
Somnade på soffan och sov 1½ timme. Vaknade UTAN det minsta lilla känning.

När vi gick och la oss igårkväll vid 23-tiden så fick jag ett par fyra fem "hugg" i främre fogen, och jag kände riktigt hur lillkillens huvud pressandes nedåt. Gjorde skitont!

Men ingenting hände i natt och ingenting har känts under dagen idag.

Han buffar och har sig! Känner lite molvärk i ryggen!

ÅHHHH vad jag tycker att han skall komma NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0