Varför är det så?

Varför letar jag tecken HELA tiden?

Mensvärken håller i sig... men inget smärtsamt... inga tryckningar och inga sds, inga värkar...

Men det är väl så att varje litet tecken, oavsett hur litet det är är också det som håller hoppet uppe om att kanske, kanske är det något på gång.

Nu har jag ju trots allt haft mensvärk sedan igårkväll.Hade dock hoppats på att trycket nedåt stannat kvar, men det gav med sig under natten.

Får bli en runda med Freja sedan... hon får ut och valla mamma! Så kanske det sätter fart.

Jag längtar så efter att få börja klocka värkar. Ringa till svärmor och säga att nu är det dags. Låta värkarna etablera sig, ringa förlossningen och sedan ringa hem mannen från jobb. Gud vad jag längtar efter de samtalen!

Och för allas del hade det varit så mkt mer praktiskt om dessa samtal fick ske just under dagtid.

Vi får väl se vad som händer här... förr eller senare tittar han ju ut!


Kommentarer
Postat av: Anka

Kan du inte be din barnmorska om en hinnsvepning?

2011-06-20 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0