Så in i.....

......

Huvudvärken är ett faktum, och mensvärken likaså!
Har haft mensvärk i snart två dygn1

Men nu känns det mer i hela magen och i ryggen. Tog faktiskt två alvedon precis, och sitter i soffan nu med en kopp hallonbladste! Hoppas värkarna kommer igång nu! Jag är SÅ redo att föda barn nu.

SUPERREDO!

Vågar man hoppas?

40+6 idag!

Har varit aktiv hela dagen idag, och det känns bra, för det värsta som finns är att bara sitta och vänta på att dagen skall gå! Men nu är jag gräsligt trött.... och vill verkligen föda barn! Har jag sagt det... att jag vill föda barn ;)



Idag var våra vänner här, Helena med sina goa töser Ella och Lily. Så Freja och Ella har lekt och skrattat och rastat varandra. Och så kom Cindy förbi med finaste Theo också. Cindy hade med sig tidningar till mig, så jag hade något att underhålla mig med. Fick dessutom fyra pyjamaser till Viktor! En mutgåva ;)



Dessutom tog Helena med sig deras canonbatteriladdare, så nu har jag laddat batteriet till kameran.

Jag har nämligen spenderat de senaste dagarna med att fundera ut vad det är Viktor väntar på, vad det är som vi har glömt göra.

Och jag har vidtagit följande åtgärder nu:

* tvättat sängkläderna i hans spjälsäng
* putsat fönsterna i hela huset
* bakat så det finns fika när vi kommer hem från BB och får besök
* Beställt och fått hemlevererat presenten till storasyster (Toy Story 3)
* Laddad kamerabatteriet

Nu kan jag inte komma på fler saker som vi skulle ha missat... så som sagt: Jag är redo att föda barn NU!

KOM NU VIKTOR!

Johan var tom och inhandlade midsommarmaten idag, bara för att vi skulle hinna landa innan fredag med lillkillen. Känns skönt! Men det är en sak som saknas: LILLKILLEN!

SÅ KOM NU!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0