Ringde förlossningen

Imorgon blir det då 42+0, och det är imorgon som jag skulle kontakta förlossningen för att boka tid för överburenhetskontroll.

Fast jag orkade inte vänta tills imorgon så jag chansade och ringde idag. I hopp om att få en tid senast imorgon, en deadline liksom, så att lillkillen kanske fattar att jag menar allvar beträffande hans vräkning ;)

det var en vänlig barnmorska jag prata med, som meddelade mig att jag skulle ringa efter kl 16 istället och fråga efter prenetalavdelningen, det är dom som gör kontrollerna.

Så nu kan vi hoppas att det tar fart innan kl 16, eller att jag efter kl 16 har en tid imorgon ;)

+14 dagar idag....
KOM UT NU UNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0