Nu vill jag verkligen inte mer.....

Tålamod: OBEFINTLIGT
Frustration: 100%IGT
Humör: ÅT HELVETE

Jag vill inte vara gravid längre... jag vill inte vara gnällig och otacksam... jag vill inte vara bitchig och otrevlig.....

Jag vill mysa med min familj.... jag vill introducera Viktor för sin storasyster... jag vill känna total lycka i att äntligen vara fyra.... jag vil vara glad och tacksam.

Fast idag är en riktig skitdag!

Blir så jävla trött på allt.
Igårkväll vid 2130 började det trycka på nedåt igen, så pass mkt att ljumskarna och benen återigen vek sig under mig. Det gjorde kusligt ont i högerbenet... som om muskeln i benet rullade över skelettet. Otäckt!

Vid 2210 klockade jag t.o.m. tre värkar, dom kändes men gick att andas igenom utan problem.
Jag var väldigt trött så jag somnade pga trötthet och utmattning, i hopp om att vakna med värkar.

Istället vaknade jag 0318 utan de minsta känningar. FRUSTRERANDE!

Jag är SÅ trött idag, och vill bara gå o sova... så frågan är om jag inte ska ta och lägga älskade dottern för middagsvila, även om vi bestämt att hon inte ska sova middag, mest bara för att jag själv ska få sova.

Har inga direkta känningar nu! Men jag ska klä på mig och dottern nu och cykla och hämta ut mina Reebok Easytone skor som kom i fredags till posten!  Så får kroppen jobba lite och vi får tiden att gå en stund.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0