Nu är det nära....

Igår vid 15-tiden fick jag ett par riktiga värkar, ont som FAN gjorde dom.

Men man kommer inte långt med tre värkar på tre timmar ;)

Däremot så spann jag loss fullständigt när jag kände värkarna, jag dammsugade, plockade upp Frejas leksaker från golvet, sprang upp och ner för trappen med tvätten fyra gånger och så tömde jag diskmaskinen.

Men det gav ingenting!

Kanske lite tur för vår barnvakt, är upptagen idag mellan 10-15, vilket gav mig fullständig panik igår. Vad gör man om man inte har någon barnvakt när det väl är dags??

Hela natten had ejag molvärk och mensvärk, men jag tog två alvedon när jag gick och la mig och intalade mig själv att slappna av och hålla ut tills klockan åtminstone hunnit bli 6. Varför det?
Jo för i "värsta" fall hade jag ringt till dagis och bönt o bett om att vi fick lämna Freja där så någon släkting sedan kunde hämta henne där när dom slutat jobba. Och det hade säkert gått bra.

Molvärken/mensvärken håller i sig! Sköt magen ett par gånger sedan i förrgår, och delar av slemproppen har varit på glid. så det går ju på rätt håll!

Om en halvtimme ska jag och Freja ta bussen till min barnmorska, ska bli intressant o höra vad hon har att säga!

Jag återkommer med en BM-rapport efter lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0