När ska sommaren få börja?

Fy va dryga dagarna känns nu!
Känns som jag går och väntar på att sommaren ska börja. Men imorse insåg jag att det ÄR redan sommar, det är ju den 13 juni!

Men min sommar börjar när Viktor tittat ut!

Med svullna fötter, en gång likt en anka, ett tålamod som är nästintill obefintligt, en nattlig sömn som kör varannan dagsystemet och huvudvärk i tid och otid så känns det inte som det är läge för mig att njuta av sommaren!

Tråkigt värre!

Vill påbörja mina kommande barnvagnspromenader med Cindy och lilla Theo! Jag vill påbörja min träning igen. Jag vill gärna återfå min kropp, slippa dela med mig.

Nu tar han upp HELA magen. Jag känner honom överallt. Och det är mer regel än undantag att man får en häl i revbenet när man äter eller böjer sig fram.


Trött, trött, trött är jag! Men det är ju bara till att gilla läget, hur jävla mkt man än ogillar det!


Kommentarer
Postat av: Nina Wiklund

Men du! Nu är det snart dags och du kommer att glömma hur jobbigt allt varit den senaste tiden ;)

Kramisar på dig :)

2011-06-13 @ 14:40:54
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0