Midsommarbebis?

Nej troligen inte!
+10 dagar idag.
Men inga känningar alls, inte ens det gamla vanliga.
Det där med lugnet före stormen var en tes som inte gäller mig, för nu har lugnet infunnit sig alldeles förlänge ;)

Idag blir det garanterat ingen bebis! Även om jag gärna hade fött barn NU oavsett vilken dag det är!

Det blir en lugn midsommar, det är ett som är säkert.
Svärmor, svärfar, svägerska och svåger kommer hit och firar med oss, så om det mot all förmodan skulle dra igång idag efter 1630 så har vi barnvakterna på plats och dom har mat :) Så går inte maten till spillo! Perfekt!

Glad midsommar på er alla!
Min fd. klasskamrat Marlena hade drömt i natt att jag uppdaterat min facebookstatus med att Viktor var född nu och att han vägde 4044 gram. Låter som en bra dröm. Vikten är tagen!

Amy har dessutom gissat på att lillebror skall komma idag. Och om han inte gör det så är det INGEN som lyckades gissa rätt... haha

Jaja, ta hand om er allesammans och ha en fantastisk midsommar.
Jag ska snart ta Freja på en promenad och se om vi kan hitta lite blommor/löv så att vi kan binda en liten krans till henne!

Frågan är bara om vi ska duka inne eller ute idag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0